מערכת CRM: קשרי הלקוחות כליבת העסק

מערכת CRM: קשרי הלקוחות כליבת העסק

תוכנת קשרי לקוחות, המכונה בקיצור CRM, ראשי תיבות של Customer relationship Management היא כרטסת לקוחות דיגיטלית המאפשרת שמירה ואיתור נוח של פרטי לקוחות קיימים ולידים (לקוח מתעניין) וניהול רצף הפעולות מולם. במהלך פעילותו של כל ארגון, קטן כגדול, קיים הצורך לתעד את התקשורת הקודמת עם הלקוח ולייצר: הצעות מחיר, רישום הזמנות מוצרים של כל אחד מהלקוחות ותיעוד פניות למחלקת שירות הלקוחות. התוכנה מאפשרת לכל אחד מעובדי החברה שקבל הרשאה מתאימה לראות את הנתונים הרלוונטיים על הלקוח ולעדכנם. כך, כאשר לקוח יוצר קשר עם החברה, ניתן לשלוף את הפרטים אודותיו ולהעניק לו שירות אישי ומקצועי.

יתרונות תוכנת CRM מבית חושן

• מערכת ה-CRM מבית חושן תוכננה על מנת לבנות תיק לקוח מותאם אישית לכל ארגון. ניתן להרחיבה ולהוסיף לה שדות לקוח מותאמים אישית על מנת להתאימה ככפפה ליד לעסק שלכם.
• התוכנה קלה להפעלה, כמעט אינטואיטיבית, על מנת שכל אחד מעובדי החברה יוכל להפעילה מבלי לעבור הכשרה ארוכה.
• הכניסה לפרטי הלקוח מתבצעת לפי חיפוש פשוט על פי שדות שהוגדרו מראש ופרטיו מופיעים באופן מידי על המסך. כך, ניתן להגיע אליהם במהירות במהלך שיחת טלפון קצרה, להוסיף פרטים נוספים ומסמכים רלוונטיים לכל לקוח.
• המערכת מאפשרת להגדיר מראש את ההרשאות לכל אחד מעובדי הארגון על מנת שיראו אך ורק את המידע אליו הם אמורים להחשף. הרשאות של מנהל מאפשרות לראות את כל השדות

תמיכה מלאה על ידי חושן

במהלך הפעלת התוכנה אתם עשויים להיתקל בדרישות מצד מערך השיווק להרחבה או שינוי של כרטיס הלקוח. אנו נמצאים כאן עבורכם על מנת להעניק תמיכה טכנית בתפעול התוכנה ועדכונה.
כל אחד מלקוחותינו נהנה משירות לקוחות מקצועי המבוצע על ידי צוות התמיכה המסייע למאות לקוחות החברה בארבעת העשורים האחרונים. התוכניתנים שלנו מסוגלים להתאים את התוכנה לצרכיכם ולהוסיף לה מאפיינים רבים על פי דרישה על מנת שתתאים לנישה בה אתם פועלים.

למי מתאימה תוכנת ה-CRM של חושן?

כיום, הן חברות קטנות והן חברות בינוניות וגדולות משתמשות בתוכנת ה-CRM שלנו בתחומים מגוונים. אנו עובדים עם:
• עמותות העוסקות בגביית תרומות
• חברות המעניקות שירותי קייטרינג
• מוסדות ציבור
• חברות המנהלות מנויים חודשיים כמו מערכות עיתונים או מכוני כושר
• בתי ספר ומוסדות חינוך
• חברות אחזקת מעליות
• ניהול ועדי בתים
• ניהול מודעות לעיתונים
• תוכנות המותאמות לניהול עסק קטן הכוללות בתוכן גם את הנהלת החשבונות של העסק.
את תוכנות ה-CRM של חושן תמצאו במגזרים מגוונים. הן בחברות פרטיות והן בעמותות ללא מטרת רווח. אנו מתאימים גם תוכנות למגדר הדתי והחרדי עם המאפיינים הייחודיים לקהל זה.

מרכז סליקה בנקאי

כמה המערכת עולה?

מערכת ה-CRM מבית חושן מתחילה ממחיר בסיסי של 1500₪, עם אפשרות לשנות את המערכת ולהוסיף לה שדות ומאפיינים נוספים בתשלום. היות והמערכת בנויה בצורה מודולרית ניתן להוסיף לה מאפיינים ושדות הרלוונטיים לתחום שלכם ולהגדיר את המעבר ממסך למסך בצורה נוחה על פי סדר ההתקשרות עם הלקוח.במהלך ארבעים שנות פעילות סייענו למאות עסקים, עמותות, גופים ציבוריים ולקוחות פרטיים לבנות את תוכנת ה-ERP האישית שלהם. נשמח לסייע גם לכם ולהעניק תמיכה מלאה למוצר לאחר שהוטמע בחברה.

מעוניינים בפרטים נוספים?
מלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

סגירת תפריט
דילוג לתוכן