שירותי גבייה לשכת שירות

אז איך מצטרפים לשרותי הגביה של חושן?

גביה בהו"ק בנקאיות באמצעות מס"ב

דבר ראשון – קוד מוסד: יש לגשת לסניף הבנק לצורך קבלת “קוד מוסד” לגביה בהוראות קבע. יש לצרף לבקשה דוגמא של טופס הרשאה כללי בתוספת שם המוסד.
טופס הוראת קבע לחץ להורדה
או קוד מוסד לצורך הפקדת כספים לחשבונות (זיכוי חשבונות)
אישור מס”ב – לאחר קבלת קוד המוסד יש לפתוח לקוח במס”ב באמצעות לשכת שרות “חושן תוכנה”.
אנו בחושן נדאג עבורך ונטפל בכל המסמכים לאישור קוד המוסד.
לאחר אישור קוד המוסד נציגינו ילוו אותך וידריכו לגבי המשך ההתנהלות מול הלקוחות ומול חושן תוכנה.

  • דיווח חודשי ומעקב בקרה לעיון הלקוח לפני השידור למס"ב.
  • שידור במועדי סליקה שונים לפי דרישות הלקוח.
  • משלוח חשבוניות, קבלות או קבלה שנתית מרוכזת ללקוחות

סליקה באמצעות כרטיסי אשראי

עם קבלת מספר הספק אנו בחושן תוכנה נדאג להקים עבורך מסוף שב"א.
לאחר הקמת מסוף שב"א נציגינו ילוו אותך וידריכו לגבי ההתנהלות השוטפת.

מרכז סליקה בנקאי

מרכז סליקה בנקאי, או, כפי שהיא מוכרת יותר – “מס”ב, היא אחת החברות הבולטות בישראל. היא הוקמה בשנת 1984 והיא מחזיקה בחמשת הבנקים המובילים בארץ: בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי טפחות, בנק הפועלים והבנק הבינלאומי הראשון. מס”ב היא זו האחראית על העברת הכספים האלקטרונית בין הבנקים, משמע – היא זו המבצעת את הסליקה, את הוראות החיוב והוראות הזיכוי, שאינן מתבצעות בפועל על ידי מזומן או באמצעות מסמכים שונים.

מדובר בסוגים שונים של העברות כספים, כמו: החזרי מס, תשלומי שכר לעובדים, תשלומים בהוראות קבע ועוד. את זאת היא עושה על ידי קבצי מחשב, אותם “מתפעלים” הבנקים והמוסדות המורשים לכך. במסגרת כלל שירותיה של מס”ב אפשר למצוא שירותי גבייה בהתאם להרשאות שניתנו (הוראות קבע), העברות של משכורות ושל תשלומים נוספים למוטבים (לחשבון הבנק שלהם) באמצעות מערכת ייעודית וכן פירוט אותן החזרות החיובים לצד הגובה (דבר הנעשה באופן ממוחשב).

יתרונות רבים במערכת אחת

המערכת של מס”ב שבה משתמשים הבנקים מציעה יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע היא מהווה כלי חשוב ומרכזי באופן התנהלותם של הבנקים שבבעלותה. ראשית, בזכות המערכת הזו נמנעים עיכובי תשלומי שכר ועיכובים של תשלומים חשובים אחרים. מדובר במערכת מאובטחת, הכוללת חתימה אלקטרונית.

בזכות חתימה זו מובטח שלא ניתן יהיה לשנות פרמטרים מספריים חשובים, כמו תאריכים או נתונים אחרים. בנוסף לכך, מכיוון שהפעולות שנעשות דרכה אינן נעשות באופן ידני, כי אם באופן ממוחשב, נמנעות טעויות, שבחלקן יכולות להיות קריטיות במיוחד. מעבר לכך, ישנו חיסכון משמעותי בניירת. העבודה כולה נעשית על מחשב, במערכת עצמה, במקום על גבי הניירות.

ולמה דווקא הוראת קבע באמצעות מס”ב

בחירה באפשרות של הוראת קבע עבור עסקים באמצעות מס”ב מייעלת את תהליך העבודה והופכת את הגבייה עצמה פשוטה ומהירה. ראשית, אין עיכובים. החיוב של הוראת הקבע נעשה ישירות מחשבון הבנק של הלקוח וזיכוי חשבון בית העסק, הגובה, מתבצע כבר ביום הגבייה. שנית, לא צריך לרדוף אחרי הלקוח כדי לקבל את התשלום והכל נעשה באופן אוטומטי על ידי המערכת עצמה.

אפשר באמצעותה להפיק דוחות חשובים וגם שאילתות ובכך לבצע מעקב שוטף ולקבל תמונת מצב ההכרחית לפעילות תקינה. מי שרוצה, יכול ליהנות גם משירותים נוספים מעבר לכך, שירותים המספקים מענה מתאים ללא מעט עסקים. בעלי העסקים לא צריכים לדאוג לדבר. לרשותם עומדת מערכת יעילה, חכמה ונוחה מאד לעבודה המבצעת בשמם ובעבורם פעולות שונות. ההתנהלות מדויקת מאד וגם חסכונית והיא מתבססת על טכנולוגיות הידועות באיכותן הגבוהה.

איך זה עובד?

אם כן, בזכות מס”ב ניתן לבצע פעולות של גבייה בצורה מאובטחת, חכמה ויעילה הרבה יותר. את הגבייה ושאר הפעולות האחרות ניתן לבצע באופן עצמאי – כלומר, לרכוש את התוכנה הייעודית, את המערכת עצמה או בעזרת לשכת שירות – שירותים המוצעים על ידי חברות המתמחות בכך, חברות המורשות לבצע את הפעולות האלו ובכך לחסוך לבעלי העסקים זמן, כאבי ראש ולעיתים גם לא מעט כסף.

כדאי לדעת

אותן פעולות, המתבצעות על ידי המערכת נרשמות בזמנים שונים: פעולות החיוב והזיכוי נסלקות על ידי מס”ב בערב יום ההעברה ובהתאם לערך של אותו יום, ואילו ההעברות הבין בנקאיות נרשמות כיום עסקים אחד לאחר ביצוע הפעולה. מעבר לכך, ישנה מגבלה על גובה הסכום המועבר באמצעות מס”ב – הסכום איננו יכול לעלות על 1 מיליון ₪, למעט במקרים חריגים.

מעוניינים בפרטים נוספים?
מלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

סגירת תפריט